snygga lack färger???

fiXarn
23 november 2006 · 65 Inlägg

hej, får köpa lack JÄTTE biligt nu för att en lackfirma har gåt i konkurs, ge mig nå exempel på grymt snygga färger +färg kod tack:)

wildboy_87_
23 november 2006 · 1 062 Inlägg

har glömt bort va de va för kod men volvos saffran & flashgröna e ju jävligt het!!!!!!

Team Björkeryd
fiXarn
23 november 2006 · 65 Inlägg

okej, nån bil på garaget som har nån av dom färgerna?

Heavens_Gate
23 november 2006 · 543 Inlägg

såg en bil idag med pärlemorvit nederdel och isblå ovansida.. har inga koder men det var två riktigt snygga färger tillsammans....

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
Sandman
23 november 2006 · 873 Inlägg

fiXarn skrev:
hej, får köpa lack JÄTTE biligt nu för att en lackfirma har gåt i konkurs, ge mig nå exempel på grymt snygga färger +färg kod tack:)

Nej nej.
Vad du ska göra är att säga till mig vilken firma det är som gått i konkurs så att jag kan köpa JÄTTE billig färg till mitt projekt wink

Don't get mad, get even.
LillNaisarn
23 november 2006 ·

Sandman skrev:

fiXarn skrev:
hej, får köpa lack JÄTTE biligt nu för att en lackfirma har gåt i konkurs, ge mig nå exempel på grymt snygga färger +färg kod tack:)

Nej nej.
Vad du ska göra är att säga till mig vilken firma det är som gått i konkurs så att jag kan köpa JÄTTE billig färg till mitt projekt wink

håller med föregående skrivare , tycker du kan dela med dig till oss av den vetskapen wink

Pitchblack PBR
23 november 2006 · 53 Inlägg

gillar du Candylacker? flerskikts lacker? vet jag ett par st, har inte färgkoderna tyvärr men återkommer med några imorgon då färgkartan ligger i garaget.

LillNaisarn
24 november 2006 ·

fiXarn skrev:
okej:)

En färg jag tycker är rätt snyg är den special blanade jag hade på min 244,
annars är ju alltid Lazer blå (VOLVO´s) , Candy Appel Red, Mazda Spicy Orange snygga kulörer...

några bilder på min gammel 240...
http://static.garaget.org/archive/10073/8478/5368-5132-2703.jpg
http://static.garaget.org/archive/10073/8478/4938-1009-9619.jpg
http://static.garaget.org/archive/10073/8478/2965-1159-8917.jpg
påminner LITE om Audi´s RS-blåa tycker jag som är också en otroligt läcker kulör,
finns ju en uppsjö spelar ju mycket roll om du tänkt Solid - Metallic - Pearl - Candy etc etc.

Aerodynamik ...
24 november 2006 · 7 120 Inlägg

Ferrari rött smile

Runn WS7 Avstängd
24 november 2006 · 1 031 Inlägg

Svart smile

Pontiac Trans Am WS7 E85 "Wings West" (1998)
Spelis
24 november 2006 · 1 926 Inlägg

Nån pearl som skiftar färg ?

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
24 november 2006 · 1 852 Inlägg

LillNaisarn skrev:

fiXarn skrev:
okej:)

påminner LITE om Audi´s RS-blåa tycker jag som är också en otroligt läcker kulör,
finns ju en uppsjö spelar ju mycket roll om du tänkt Solid - Metallic - Pearl - Candy etc etc.

du menar min solida rsblåa lack?

man lever bara en gång så lev väl!
dalmasens
24 november 2006 ·

Frostgrön metallic som på min v70. är volvos färgkod 434.
Bara att kolla in mitt garage så ser du.

FantasticZ4
24 november 2006 · 147 Inlägg

Bara för att det är en lackfirma behöver det ju inte menas med att dom har precis alla färger. Har dom House of kolor färger? Jag gillar deras Pearl färger och Kandy färger ialf,

LillNaisarn
24 november 2006 ·

FantasticZ4 skrev:
Bara för att det är en lackfirma behöver det ju inte menas med att dom har precis alla färger. Har dom House of kolor färger? Jag gillar deras Pearl färger och Kandy färger ialf,

enda felet med candy är att det inte bara går att bättra på lacken om det etc kommer ett stenskott så man ska antingen ha gott om $$ eller ren show bil. d.v.s om man inte är sjukt pedant, * tanke bara *

LillNaisarn
24 november 2006 ·

Bullo skrev:

LillNaisarn skrev:

fiXarn skrev:
okej:)

påminner LITE om Audi´s RS-blåa tycker jag som är också en otroligt läcker kulör,
finns ju en uppsjö spelar ju mycket roll om du tänkt Solid - Metallic - Pearl - Candy etc etc.

du menar min solida rsblåa lack?

Yepp ! fast min är mera lik vanlig Signal blå än RS-blå, men viss likhet finns det i färgen som jag hade på min gammla kärra, fast jag tycker dock att RSblå är snyggare, fast visst är det roligt att ha ngn kulör ingen annan har smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang