6757
Sök

Olika kyl volvo 740?

Redneck life
357 Inlägg
4 november 2010
Trådstartare
Hej.
Är som så att kylet på min 740 har sagt upp sig sad ska byta nu idag men läste någonstans att det är olika kyl beroende på om man har ac eller inte i bilen och det kylet jag ska köpa idag är till bil utan ac men jag har ac i min bil fungerar det eller är det någon skillnad?

Tack på förhand smile

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?

8 297 Inlägg
4 november 2010
Kylarna till bilar utan ac saknar väl givaren till kylvattentemp, i övrigt är dem lika. MEn den givaren behövs om man har ac

Redneck life
357 Inlägg
4 november 2010
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Kylarna till bilar utan ac saknar väl givaren till kylvattentemp, i övrigt är dem lika. MEn den givaren behövs om man har ac

hmm, hur ser den givaren ut så man vet vad man ska leta efter? smile

- Läppglans?

362 Inlägg
4 november 2010
funkar ac:n på din bil? gör den det kan det ju vara bra med ett ac-kyl men annars är det bara slänga i skiten å köra.. samma anslutningar osv.
däremot om kylet kommer från en automat så kan du få plugga en anslutning. men annars så är det samma fastsättning anslutningar osv.
ac-kylet har en anslutning med två kontakter längst upp på den vänstra (om du står framför bilen) gaveln.
lycka till

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

Redneck life
357 Inlägg
4 november 2010
Trådstartare
amazon_jonsson skrev:
funkar ac:n på din bil? gör den det kan det ju vara bra med ett ac-kyl men annars är det bara slänga i skiten å köra.. samma anslutningar osv.
däremot om kylet kommer från en automat så kan du få plugga en anslutning. men annars så är det samma fastsättning anslutningar osv.
ac-kylet har en anslutning med två kontakter längst upp på den vänstra (om du står framför bilen) gaveln.
lycka till

okej så det är den kontakten smile det tycker jag sitter på alla kyl så borde inte va så svårt (har oftast fått tag i 740 med ac)

- Läppglans?

Sök