Värdering av bil?

Besmir
7 november 2010 · 87 Inlägg

Tjena tjena, Undrar bara vad ni hade värderat min bil till.. den ska säljas i sommar ungefär i början av juli för då tar jag och drar mig till USA i ett år. Så skriv gärna värderings pris (sommarpris)

Det handlar om en

*Audi cab, -95
*Ingen rost alls
*Nytt och snyggt avgassystem
*endast 125XX mil
*"S-LINE" paket fast har inte S-ratten, den har sportstolarna och allt i SKINN(helt och fint)
*RH CUP, SPLITT-fälgar(svin-dyra) köpte mina för 10.000kr(beg, det är dom som brukar sitta på porsche, fast nu till audi såklart hehe wink)
*Proffsljudbygge i dörrsidorna sitter 2st 6,5" basar i varje dörr(sony xplod) och samt 5,25" sony xplod uppe + små diskanter ej inkopplade och bak sitter orginal högtalarna. (extremt rent och fint ljud) Slutsteg under ratten(Phoenix Gold) vet ej om det är dyrt men det ger bra resultat.
*Cabben är hel och fin, den plast rutan bak har en spricka så den e tejpad, läcker inte in. Har hört att det inte är dyrt att köpa ny, en fågel viskade att de brukar ligga på 1200-2000kr max.
*El-cab/ser fräscht ut och drar blickar när jag stannat in för att cabba ner smile
*Metallic lack och aldrig rökt i bilen eller varit djur inne i den.

Vad hade den värderats till i sommarpris?

Tanken är att sätta in pengarna på ett sparkonto så att när jag är tillbaka från USA att jag ska kunna köpa en fin och redig bil.

Tack för kommentarer i förhand! Ha de bra !

xXSammy
7 november 2010 · 6 595 Inlägg
De/Dem
Snitch Ointresserad.
7 november 2010 · 936 Inlägg

Ska du bort med den snabbt så kollar du vad andra ligger på, sen lägger du dig en bit under det i pris.

Funkar alltid.

Teabag appreciation club.
Besmir
7 november 2010 · 87 Inlägg

Malheus skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169686

30-50k låter rimligt kanske

Njaa tanken på vad de andra på blocket ligger just nu.. så är det inte någon i samma skick som min eller med all utrusningen som ligger under 50k, eller du kanske menade det priset just nu för vintertid ligger dom rätt lågt men nu menade jag till sommarn.. men tack för din kommentar:)

Hamilton
7 november 2010 · 8 873 Inlägg

Låser och hänvisar till den här tråden
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169686


Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang