kolla märket på din bil. antar att det är en volvo. då gissar jag på att volvo har tillverkat din s70, och även s70R som har R front du vill ha. testa då att ringa till volvo och fråga vad en R front kostar. och den är inte billig.
kolla märket på din bil. antar att det är en volvo. då gissar jag på att volvo har tillverkat din s70, och även s70R som har R front du vill ha. testa då att ringa till volvo och fråga vad en R front kostar. och den är inte billig.
Volvo original skulle göra att jag behövde leva på nudlar i evigheter..
jag kommer inte använda några nya fälgar förrän på sommardäcken och jag planerar därför att köpa de när det närmar sig våren. De gör ingen nytta nu ändå
jag kommer inte använda några nya fälgar förrän på sommardäcken och jag planerar därför att köpa de när det närmar sig våren. De gör ingen nytta nu ändå
Okey
synd att dom där frontarna inte var i abs plast. Frontar i glasfiber brukar kunna ändra form ifall dom har stått illa. Då har har köpt upp ett parti så vet man inte hur passformen är nu. Abs plast är mer lackeringsvänligt då dom kan stoppas in i härdugnen. Vid +30 grader så ändrar sig formen på glasfiber
Många lackeringsfirmor tar mer betalt för lackering av glasfiber då dom måste torka i lackbåset och många vill inte lacka alls.
Senast redigerat av jocke_gronberg (28 november 2010)