Blir så jävla förbannad! Ställde mig utanfan för tatueringsfirma med bilen, gick in för att boka tid.. pratar med han i ca 3 jävla minute roch får en P-bot på 1000kr.. Det är helt sinnessjukt. Är det någon som vet hur lång tid det får ta från det att jag är felparkerad tills det att dom får lappa bilen?
Bara bita i det sura äpplet kan ja tänka mig... inte ens nån ide att överklaga kanske? Det var parkeringsförbud jag stod på så får ju igentligen skylla mig själv såklart.. men man tror fan inte att dom är så jävla sugna på att lappa så att det går 3 min innan man får en lapp på rutan. Yaya.. skitsamma. Fick en bot igår på 450 kr oxå så lönen tar nog slut snart... Haha.
Är du säker på att det inte var "stopp-förbud" (det röda krysset) annars är det 6 min som gäller!!! titta på p-boten om det står ett klockslags-intervall...
Är du säker på att det inte var "stopp-förbud" (det röda krysset) annars är det 6 min som gäller!!! titta på p-boten om det står ett klockslags-intervall...
Parkförbud.. "Röda strecket". Det står såhär på boten Klockan under tiden 16.43 - 16.45 Det är ju 2 min bara.
Har du frågor om parkeringsanmärkningar? Kontakta vår kundtjänst för fordon: 0771- 14 15 16.
Ringde dit idag och dom kopplade mig till polisen. Polisen bad mig ringa till det där numret igen så jag gjorde det. Då sa dom att dom inte tar emot "klagomål om p-botar" så jag ringde igen och dom bad mig återkomma imorn.
Fick böter på min egen gård på min egna förhyrda parkeringsruta som jag haft i 7 år. 750 spänn för att lappen hade trillat ur clipset på rutan. Det är samma snubbe som går och kollar varje dag.....borde ju känna igen bilen vid detta laget. Ringde ett samtal men gav upp lika snabbt sen har man 10 dar på sig att betala annars tar det hus i helvete. Privata bolag = tjäna snabba pengar
Fick böter på min egen gård på min egna förhyrda parkeringsruta som jag haft i 7 år. 750 spänn för att lappen hade trillat ur clipset på rutan. Det är samma snubbe som går och kollar varje dag.....borde ju känna igen bilen vid detta laget. Ringde ett samtal men gav upp lika snabbt sen har man 10 dar på sig att betala annars tar det hus i helvete. Privata bolag = tjäna snabba pengar
Har hört att parkeringsvakterna har börjat få lön efter hur mycket dom lappar.. Så man ska nog börja passa sig alltså.
Blir så jävla förbannad! Ställde mig utanfan för tatueringsfirma med bilen, gick in för att boka tid.. pratar med han i ca 3 jävla minute roch får en P-bot på 1000kr.. Det är helt sinnessjukt. Är det någon som vet hur lång tid det får ta från det att jag är felparkerad tills det att dom får lappa bilen?
/Micke
det första jag hade gjort var att köpa mig en biljett.. sen skicka in kopia och påstå att du gått iväg för att köpa p-biljett och under tiden fått boten. men det är ju försent nu!
/Micke
det första jag hade gjort var att köpa mig en biljett.. sen skicka in kopia och påstå att du gått iväg för att köpa p-biljett och under tiden fått boten. men det är ju försent nu!
Rätt bra tänkt där.. Fan det borde ja tänkt på.. haha.. Jaja Tack för den
/Micke
Vart köper man biljetter för att få stå på "parkering förbjuden" ?
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
/Micke
Vart köper man biljetter för att få stå på "parkering förbjuden" ?
Går ju inte heller dock.. men gatan bredvid var det iofs Avgift 8-16. Men gatadressen stämmer ju inte då heller.
Lär ju få betala skiten hur jag än vrider och vänder på det