Köpråd aktiv bas

Erikeri
30 november 2006 · 13 Inlägg

Är riktigt sugen på att få in en bas i bilen. Vill helst ha en aktiv då man slipper slutsteget. Är inne på att köpa en Pioneer TS-WX20LPA från BRL för 3498:- har hört från en polare som haft en sån att den låter bra. Men såg en annan för en tusing billigare, Pioneer TSWX22A, ngn som har erfarenhet av någon av dem, eller har några andra tips så är jag tacksam!

Är bara ute efter en "djup bas" med bra ljud, behöver inte höras över hela kvarteret;)

Mvh Erik

Lennan Bmw 750
30 november 2006 · 73 Inlägg

Tja..

Var inne på att köpa en aktiv låda för ett litet tag sen, men jag tycker nog att du ska ha en större bas, typ Gas A112BP.. Verkar vara bra och kostar inte så mycket!

fuck you.. i`m from skåne
Erikeri
1 december 2006 · 13 Inlägg

Tack för svaret, jag ska kolla upp den lådan lite närmare. Det var ju inte ens halva priset så det lät intressant.

Mvh Erik

Kornz Solfilmsmontör
1 december 2006 · 947 Inlägg

Erikeri skrev:
Tack för svaret, jag ska kolla upp den lådan lite närmare. Det var ju inte ens halva priset så det lät intressant.

Mvh Erik

Jag blev besviken när jag köpte mig en aktiv låda, fick inte riktigt den basen jag ville ha. Så jag tycker du istället kanske ska satsa på begagnat när det gäller bas o slutsteg. Du kan få rätt schyssta grejor för dom pengarna.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang