Råkade ut för likande själv.
Gjorde storstädning i 4st akvarium här hemma och fick rejält med akvarieväxter över, en hel 20 liters hink. Jag kör med växtgödning och bra belysning så det var kanonskick på växterna och tyckte det var synd att kasta bort och hade ingen att ge till som behövde då.
Svårt att sätta värdet på det hela men för en som ska starta upp ett stort akvarium och måste köpa från zoo så kommer man inte ens i närheten för en tusenlapp varken i skick eller storlek eller mängd.
Kom inte ihåg priset men jag satte det lågt pga att det skulle säljas snabbt så att det inte skulle bli dåligt
utan skickas omgående.
Det ringde en köpare ruskigt snabbt och köpte det på telefon, han var intresserad av allt och han skulle sätta in pengar omgående så jag kunde posta det snabbt. Tog hans adress och jag skulle SMSa tillbaka mitt banknummer mm
Loggade in på internetbanken för att dubbelkolla mitt banknummer. Då kunde jag omöjligen hitta min annons på blocket ännu. Kollade på bärbara datorn ifall det var webläsaren som strulade samt testade både explorer och firefox men annonsen fanns inte.
En halvtimme senare ringde det 2st samtal direkt efter varandra och ville också köpa allt. Kollade snabbt och då låg min annons först när man klickade upp blocket och man hittade den självklart på samma sökningar jag testat första gången.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg