2038
Sök

El-fel E36 320I -93

1 Inlägg
23 december 2010
Trådstartare
Hej!

Lämnade in bilen på verkstad efter att bränslepumpen hade gett upp och fick tillbaka den för några dagar sen. Har sedan jag köpte bilen i stort sett haft problem med att förardörren inte går att öppna innefrån pga att handtaget har lossnat. Så min lösning har varit att hissa ner rutan och öppna utefrån. Inga större problem fram tills igår. Jag öppnar bilen med centrallåset från förardörren, sätter mig och startar bilen. Helt död. Får inte heller ner rutan så jag kan kliva ur från förardörren och får klättra helt enkelt roll

Kollar så att batteriet i bagageluckan inte har råkat ut för något hyss vilket den inte hade. Öppnar förardörren och slår på bilen och den funkar klockrent. Prövar sen att hissa ner rutan vilket inte funkar. Muttrar lite och stänger av bilen och provar att låsa och låsa upp från förardörren. Går ej. Centrallåset och elhissarna har gett upp.

Någon som vet vad problemet kan vara? Är okunnig om min bil neutral
Kan tilläggas att det var -25 grader då detta inträffade så nu står bilen och värms med kupévärmare... tror inte detta hjälper men visste inte vad det kan vara smile

Vore tacksam för tips på vad det kan vara och om jag skulle kunna fixa detta själv.

Mvh Ambius

Sök