4288
Sök

Konstigt slutstegs problem

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
28 december 2010
Trådstartare
#1
Har ett Sonda 4 kanaligt slutsteg som jag driver en mds bas med samt minna framhögtalare. Köpte allt hos MDS och steget skulle räcka till den lilla basen och framsystemet jag köpte.
Saken är att när jag startar så startar basen som vanligt "spelare både bas och ljud" men framhögtalarna startas oftast inte för efter 5 minuter. Ungifär samma tid varje gång. Känns inte som att de är något glapp fel heller? Kan de ha något att göra med att de är kallt? Eller hur ska jag lösa problemet?

MVH Sebastian

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
28 december 2010
Trådstartare
#2
Swedenrockers skrev:
Kontakta MDS och fråga om de känner igen symptomen.
Har du garanti kvar så undersöker/lagar de kostnadsfritt
såvida du inte har gjort nåt konstigt.
Jag tror på glapp i steget som påverkas av värmeutvecklingen.

Tror jag har kvitto kvar. Har mailat dom med, ser la va dom säger. Lämnar man in de brukar de ju ta typ 2-3 veckor. Och så länge vill man ju inte ha de tyst i bilen smile

Tack för hjälpen smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
30 december 2010
Trådstartare
#3
Swedenrockers skrev:
Har du splittat lågnivån eller har du dubbelt upp från stereon?
Felet kan ju då vara i huvudenheten.

De är inte i min bil utan en kompis. Men jag för mig att den är splittad exakt innan steget

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/


Sök