2 januari 2011
Trådstartare
Hej, jag har en Clarion DRB3675R i bilen och jag ska bygga ut ljudsystemet, men problemet är att jag får inte ut stereon så jag kan inte koppla klart kablarna, men är det någon som vet hur jag ska göra?, måste jag ha "stereonycklar"?
/Fredd0