Var ner till skroten idag och fyndade mej en yttertemperatur mätare med givare till 940. Syftet med det hela var att sälja den på tradera men jag funderar på att använda den i 740'n pga roligt att veta temperaturen och mätaren till 740'n får inte plats Men har problem med kablarna: Orange: + Svart: - Svart/brun: ? Vit/gul: ?
Skulle även vilja ha idéer om var jag ska sätta den.
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
okej, men det går lika bra att koppla vanlig + matning på den/ - matning?
Absolut, enda skillnaden blir ju att den lyser fullt hela tiden istället för att dimmas tillsammans med övriga instrumentbelysningen. Fast å andra sidan: hur ofta gör man det? Tror aldrig jag har gjort det på någon av mina gamla Volvos... Man ser till att den står på fullt och sen rör man aldrig dimmern mer!
okej, men det går lika bra att koppla vanlig + matning på den/ - matning?
Absolut, enda skillnaden blir ju att den lyser fullt hela tiden istället för att dimmas tillsammans med övriga instrumentbelysningen. Fast å andra sidan: hur ofta gör man det? Tror aldrig jag har gjort det på någon av mina gamla Volvos... Man ser till att den står på fullt och sen rör man aldrig dimmern mer!