2941
Sök

Volvo Styrbox nummer?

50 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
Hej!

Någon som kan hjälpa mig med en liten fråga bara? Jag har en styrbox med nummer:
0 261 206 024  det är en Bosch och den ska ha kommit från en Volvo. Men min fråga är vilken modell tillhör denna styrbox till?

Tacksam för hjälp.

50 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
ingen som har en lista eller något man kan gå efter?

Forummoderator
10 576 Inlägg
5 januari 2011
simonbb skrev:
ingen som har en lista eller något man kan gå efter?

Det finns det säkert, hade du skrivit en tydlige rubrik hade folk sett din trådo ch givit dig bra svar.  Vänligen följ de regler som finns på forumet och ha tålamod... mer än 20min.

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

6§ Lyftning av trådar och innehållslösa inlägg
Inlägg vars huvudsyfte är att lyfta en tråd är inte tillåtna.

Innehållslösa inlägg som ej för diskussionen framåt är inte tillåtna. Som innehållslöst inkluderas t.ex. inlägg som "+1", "word", "hehe" med mera.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök