Vad man kan göra med Flickvännen

chrgus 119 Hk/Liter
6 december 2006 · 246 Inlägg

jag och flickan har åkt och badat några ggr, (äventyrsbad), efter det blir den bio, efter bion blir det mat, antligen på resturang eller laga något hemma.. till sist (om man orkar) är det bara att lägga sig och mysa (utan att somna), resten sköter sig själv tongue

Move your mind
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
6 december 2006 · 605 Inlägg

Danmark 1 natt i Köpenhamn, Roadtrip å bara ta in någonstans se vart man hamnar, bo på hotell i den staden man bor, måla om, kolla på möbler gå ut o äta bio och en öl. Överraska med Middag och mys, måla av varrandra nakna. mm mm mm

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
ghost_boy83 CREW
6 december 2006 · 2 594 Inlägg

GurraG skrev:
synd då melkersson(360_sleeper) att den laser blåa r:en inte är din och du inte har körkort ens en gång.. men annars kan du säkert göra det

vadå är det inte ens hans!! ähh fan va dåligt Och sen att han inte ens har körkort

Rockfordboy82 Galen bilstereobyggare och Skyline förare
6 december 2006 · 217 Inlägg

ToTTeN skrev:
ingen av oss dricker vin.. och kan inte direkt gå till systemet å köpa.. å mor å far köper inte ut.. å när man får nån polare å köpa e det renat som gäller smile. men räkor e gott

låna lite vin/cider/sprit av dina föräldrar då räkorna fixar du ju själv... :-)

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se
Nissan Skyline R34 GT-T "Nismo Edition" (1999)
Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition Tdi-R "Chrissdesign Edition" (2008)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
6 december 2006 · 605 Inlägg

Om jag inte tolkat trådskaparen helt fel så bor de i en "håla" å e har lite ont om pengar....
Många förslag som kommit har ju varit ganska så dyra historier...:S....
Så jag gör ett försök på de lite billigare som jag tror kan funka i en "håla"....

# En dag med fint väder; Klä er ordentligt å ta en långpromenad, när ni kommer hem så kryp ihop med varsin kopp varmchoklad med vispgrädde å se en bra film...å bara mys!

# Överraska henne med en fin blomma (inte dyr...utan fin...) en grå trist vardag!

# Ta med henne ut på cruising å kolla in schysta utsikter!

# Strandpromenader e aldrig fel om vädret e ok! Det e även toppen efter solnedgång!

# Att gå på bio kan vara toppen, särskilt om du varit lyhörd å valt en film hon vill se! Å gärna bokat biljetterna i förväg så att ni får okay platser!

# Kolla  in tex www.lustgården.com ihop, beställ ngt kul, vänta på paketet med spänning å sen använd det beställda!

# Fönstershopping! Gärna i lugntakt å med en kopp varmt kaffe i handen...om det nu finns ngra affärer i närheten....:S

# Spela spel ihop! Vanliga "gammeldags" spel typ, Monopol, Mastermind, TP....osv....

Tja det vart några förslag iaf.....Lycka Till!

Senast redigerat av HardcoreHunny (6 december 2006)

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang