Behöver Alla Tips Och Trix Jag Kan Få!

st4rmine_junkie Honda freak
15 november 2007 · 137 Inlägg

cool

Tjenare.. Håller på med min Seat Ibiza GLX 1,8 Automat årsm-96 Och vill gärna höra folks tankar, ideer, lösningar uppfattningar och erfarenheter inom området styling!

Vill gärna veta mer om Avgassytem, bortplockning av plastdetaljer för lackning och uppfräschning, och hur man håller priset nere så gott det går, men även smakråd om Exteriör och interiör!  roll

Klart jag kommer följa min smak men det kan vara kul att få fler perspektiv på stylingen! cool

TACK PÅ FÖRHAND.. MVH / Robin Sommerdahl  wink

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
DoA
7 januari 2011 · 7 Inlägg

st4rmine_junkie skrev:
cool

Tjenare.. Håller på med min Seat Ibiza GLX 1,8 Automat årsm-96 Och vill gärna höra folks tankar, ideer, lösningar uppfattningar och erfarenheter inom området styling!

Vill gärna veta mer om Avgassytem, bortplockning av plastdetaljer för lackning och uppfräschning, och hur man håller priset nere så gott det går, men även smakråd om Exteriör och interiör!  roll

Klart jag kommer följa min smak men det kan vara kul att få fler perspektiv på stylingen! cool

TACK PÅ FÖRHAND.. MVH / Robin Sommerdahl  wink

Tjänare jag har en Seat ibiza GLX 1,8 manuel -95a jag har bytt slutdämparen till en 2,5 tum rakt igenom. men jag tyckte det lät för mycket och köpte en decibelinstast då det blev lite lägre hoppas den går igenom bes i feb. men lite smått och gått så du vill lacka om bilen va jag förstår. jag har själv försökt hitta det mesta på nätet som tex kjolpaket mm.. om du ska lacka själv är det viktigt att du inte glömmer insidan! då menar jag dörrar, huv glöm inte ta bort listarna som sitter runt om dörr fast på bil. kan du förklara lite mer vad du vill göra? En grej du skulle kunna göra också är att köpa sänkningssats kostar inte så farligt mycket. och då ser bilen snyggare ut med snygga fälgar,möjligen vägrepp?  Ursäkta ev Stavfel.  MvH DoA

Senast redigerat av DoA (7 januari 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang