Hejsan! Jag undrar om det är någon som vet om det går att få upp spotify playlist i en multimedia spelare.. mer bestämt den här. http://www.ljudia.se/billjud-s82121/mul … d-p386948/ eller liknande. Som jag förstår det går det en usb på baksidan av denna multimedia spelare som man kan dra fram på något snyggt sätt och sedan koppla in en iphone tillexempel så får man fram låt titel, artist, album & covers art. Hur är det med spotify då? Finns det någon sådan spelare som grejar att dra upp spotify som ett interface? Skulle vara otroligt skönt om det fanns.
Går ju förmodligen koppla in iphonen och pausa iPod musiken och sedan spela upp från spotify. Men det jag letar efter är en mediaspelare som gör ett interface med spotify så man kan klicka på touch skärmen fast med spotify istället för iPod funktionen.
Fungerade det alltså med youtube? Då borde det ju finnas en liknande maskin fast till spotify! Vore ju ganska härligt med en usb kontakt. Eftersom har har fri surf på mobilen och isåfall kan man söka direkt på multimedia spelaren på spotify! Vilken maskin hade du då?
Det tvivlar jag starkt på.. Spotify lär du få köra på iphonen fortfarande.
Genom AUXen menar du då va?
Nej då alltså iphonen fungerar klockers med laddkabeln i USB ingången men styrningen av spotify lär du få sköta från telefonen. Men prova.. det kan ju funka.
Det tvivlar jag starkt på.. Spotify lär du få köra på iphonen fortfarande.
Genom AUXen menar du då va?
Nej då alltså iphonen fungerar klockers med laddkabeln i USB ingången men styrningen av spotify lär du få sköta från telefonen. Men prova.. det kan ju funka.
Jaha du menar så! Jo lär väl bli så det får bli. Riktigt stiliga dom där spelarna!