4690
Sök

Ljudtävling??

954 Inlägg
20 januari 2011
Trådstartare
#1
hejsan alla ljudgalningar.. någon som har ett term lab?? isf kan du tänka dig att arangera en liten tävling.. bara en liten ploj.. eller är de nån som vet om nån tävling nånstans??


Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
20 januari 2011
#2
Tävlingsschema för EMMA är inte klart ännu.
Lokala evenemang kan jag inte uttala mig om.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

954 Inlägg
20 januari 2011
Trådstartare
#3
Lonefox skrev:
Tävlingsschema för EMMA är inte klart ännu.
Lokala evenemang kan jag inte uttala mig om.

okej men du har inge term lab och vill tjäna lite? big_smile


Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
20 januari 2011
#4
honda_nicko skrev:
Lonefox skrev:
Tävlingsschema för EMMA är inte klart ännu.
Lokala evenemang kan jag inte uttala mig om.

okej men du har inge term lab och vill tjäna lite? big_smile

Nej.
Och nej.

Jag ogillar inte spl men jag förstår inte vitsen med det då jag föredrar bra ljud och då ser jag ingen mening med att ha en tongue

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Gladen Audio
2 388 Inlägg
20 januari 2011
#5
Just nu tror ja inte det är nån som har planer på att arrangera nån tävling men framåt våren ser det kanske annorlunda ut.

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1


Sök