Tja jag tänkte koppla in ett slutsteg i bilen "SAAB 9-5 Kombi- 04" och jag kollade upp vad det var för stereo och det är en AS2 Alltså det sitter 3st högtalare i instrumentbrädan vid vindrutan och 2st högtalare i fram och bakdörrarna, så jag sökte runt lite och hittade inte svar på mina frågor så då tänkte jag fråga er här på forumet om ni vet lite,
1. Jag undrar om de går att koppla in slutsteg med hjälp av Lågnivåadapter som finns att köpa på beckes ljudbyggeri men så finns det ju flera olika där, http://www.backesljud.se/produkter.php?category_id=338&path=Modellanpassat/Saab/L%E5gniv%E5adaptrar//338 och jag kan tänka att det är den modellen som heter SAAB3 som man kan koppla in för vidarekoppling eller har jag fel ?
2. Vart är ett bra ställe att placera slutsteget nån stans i bilen?