undrar hur man får lr kan köpa sån spärr man kan ställa in så man står på fullgas i början så det bara smäller å så precis som en varvstopp fast man kan ställa in den på ca 4000varv som man använder sig utav i en start och sen går det som vanligt med varvstoppet. vet ej vad det heter men en kompis sa man kunde koppla in något så vart köper man det isf lr hur gör man ?? hade varit skoj å ha faktiskt
och om man har en katt sitter så brinner den upp omgående om man kör med launch. Och på en fwd bil så är de VERKLIGEN meningslöst att ha de på.
Meningslöst tycker jag är att ta i. du lär fortfarande vända blicken å tycke det är ascoolt när det smäller, oavsätt vart det driver. Sen hur mycket nytta det gör snabbhetsmässigt är ju en helt annan sak. men det ska ju alltid finnas någon annan som är snabbare ändå så det kvittar ju
jag e inte ute efter snabbheten för då hade jag inte kört med en 1,8L Turbo motor tycker bara det låter tufft när dom står på gasen innan dom drar iväg å det smäller å jävlas varit skoj vid rödljus m.m
har ingen 4-hjulsdrift ändå driver bara fram tyvärr
katten e minsta problemet e nybes för 3 veckor sedan så den kan brinna upp om den vill billig 3" 300cells katt på