Finns det några bra på marknaden? Jag tycker att det borde finnas ett antal nu när både nya Chevrolet Corvette/Camaro, Ford Taurus, Toyota Prius, nya BMW osv har, eller ska få, sådana installerade. Det har ju funnits i bilar sen början av 90-talet och i stridsflygplan sen urminnes tider (nästan).
Dock kostar de nog för mkt för mig..... Hittat ngr ÅF:s?
Men F*N ta dig.........sätta sådana idéer i huvudet på mig
O andra sidan hittade jag ett instrument från VDO jag skall ringa KGK o fråga om imorrn. Allt i ett i 85mm.....dock ingen HUD men ja det blev lite off-topic Ber om ursäkt för det.
O andra sidan hittade jag ett instrument från VDO jag skall ringa KGK o fråga om imorrn. Allt i ett i 85mm.....dock ingen HUD men ja det blev lite off-topic Ber om ursäkt för det.
Tänk dig att koppla den där saken till stereon? Jag funderar på om man kan få den att poppa upp ur instrumentbrädan?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Tänk dig att koppla den där saken till stereon? Jag funderar på om man kan få den att poppa upp ur instrumentbrädan?
Nej....däremot ersätta vissa mätare med en sådan... HUD i ljudbilen o multi i bruksen
Hm.....borde gå att bygga ngt för pop-up......eller?