hej har ett problem har en 240 som jag ska koppla in msd 6al 2 tändförstärkare i. kabelhärvan är ifrån en 740 med tändmodul. samt drivs av ms1.
problemet är att vi inte får någon gnista . det oklara är vart triggern ska i? det andra är ganska självklart. jag har fyra kablar in på tändspolen , två blåa på plus sidan , en som är plus ifrån tänning, och den andra ifrån tändmodulen. på minus sidan sitter det en trigger ifrån ms sprutet och en rödvit ifrån tändmodulen.
min fördelare är helt rensad. sitter ingen givare så frågan är hur ska jag gå tillväga?
nu har jag fått igång boxen men ej varvstoppet och tach out fungerar ej i varvräknarn men hade den ifrån tändmodulen funkar den. någon som vet vad det kan vara för fel? mvh
nu har jag fått igång boxen men ej varvstoppet och tach out fungerar ej i hastighetsmätaren men hade den ifrån tändmodulen funkar den. någon som vet vad det kan vara för fel? mvh
har kopplat precis som sidan du länka om du scrollar ner till första beskrivningen där. ända som skiljer är att min tach är gul och den på beskrivningen är grå.. =P mycket konstigt att varvstopp inte funkar...
har kopplat precis som sidan du länka om du scrollar ner till första beskrivningen där. ända som skiljer är att min tach är gul och den på beskrivningen är grå.. =P mycket konstigt att varvstopp inte funkar...