5 februari 2011
Trådstartare
Hej
Skaffade en alpine 7980M för en billig peng på tradera.
Har provat den och är väldigt nöjd med ljudet från den.
Är det någon som info,fakta om den, har letat lite själv men hittar ingen bra.
den har 3 skivig cd växlare.
Mvh Carl
Pontiac Firebird 1989.