5533
Sök

Egen regplåt

Saab raggare : )
887 Inlägg
13 december 2006
Trådstartare
HardcoreHunny skrev:
CLG_87 skrev:
min pojkvän (Bonzai) här på garaget har fejk-skylt,men den ser äkta ut.. det står till och med vägverket med väldigt ljus text i bakgrunden.. tror han betalade 150 spänn för den.. den har vi åkt med i trafik sen 1 juli i år..

Med lite flyt så går det ju...men såfort någon snut kollar upp regnret så åker ni dit.

Lycka till iaf!! smile

jovisst, kan åka utan kat, ha fetsnurran under huven, skjussa 10 i bilen me..  går tills man blir stoppad ; D

Turbo.. Because Im worth it :)

562 Inlägg
13 december 2006
Du  får mycke annat för pengarna själ skulle jag h'ällre köpt en stone island jacka för 6 k än en regg  plåt (om jag dock inte va snuskigt rik)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

887 Inlägg
13 december 2006
Trådstartare
tobi skrev:
Du  får mycke annat för pengarna själ skulle jag h'ällre köpt en stone island jacka för 6 k än en regg  plåt (om jag dock inte va snuskigt rik)

Jo, men jag har inget intresse för mode. dock bilar.. o då är regplåt en kul grejj som drar blickar ( + och - ) ;P

9 108 Inlägg
13 december 2006
zwich skrev:
jovisst, kan åka utan kat, ha fetsnurran under huven, skjussa 10 i bilen me..  går tills man blir stoppad ; D

Tror jag har samma skyltar som Bonzai. Från skyltotext.com, står chassinummer och årtal också precis som en riktig skylt.
Måste bara säga att jag också faktiskt blev stoppad av en polis en gång som sa att min bil inte var godkänd med såna skyltar, jag spelade dum och sa att de suttit på sen jag köpte bilen och att den var besiktigad flera ggr med dom på.. Han gick bak och kollade att dom var reflekterande och att vägverkets logga var i bakgrunden och sen sa han "jaha åfan ja det ser ju bra ut det här".
Det roliga är ju att det står MilleN under det vanliga regnumret så det syns ju att det inte är en riktig smile Saken är att risken att bli stannad och bötfälld för andra saker ökar om man åker med dom skyltarna, så oftast kör jag med vanlig storlek. Hade bara tur med den polisen.

Skulle inte åka in på besiktningen med dom kan jag säga smile Dom låg av misstag i baksätet när jag besiktigade en gång och bes-gubben sa "du vet att du inte får ha dom i trafik va", 'självklart' svarade jag wink

Hur som helst är detta jäkligt offtopic då det handlar om personliga skyltar..

1 867 Inlägg
13 december 2006
Man kan ju ha personlig skylt på hojen också MilleN, så slipper du oroa dig för att inte ha nån snygg bil att ha dom på wink

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

9 108 Inlägg
13 december 2006
Koop skrev:
Man kan ju ha personlig skylt på hojen också MilleN, så slipper du oroa dig för att inte ha nån snygg bil att ha dom på wink

jo men hur snyggt är det att ha MIL uppe och LEN nere? wink Eller hur blir det? Vill ju inte ha en för bred skylt.

1 867 Inlägg
13 december 2006
Hmm, det hade jag inte tänkt på tongue
Jag har funderat på KOOP på hojen rätt länge nu wink

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

887 Inlägg
14 december 2006
Trådstartare
Funderar på fina 17" istället (A).. fan att man ska fundera så mycke tongue

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
14 december 2006
zwich skrev:
Funderar på fina 17" istället (A).. fan att man ska fundera så mycke tongue

Ta å satsa på det istället!!!smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Sök