4846
Sök

The Breakup, en film ALLA killar o tjejer borde se!!!

1 414 Inlägg
16 december 2006
Trådstartare
Speciellt killar, jag tror att många kan lära sig mycket om hur tjejer tänker och jag tror att många känner igen sig själv en hel del i den situationen som "gary" i filmen är i...

Såg den igår o den får lätt en stark 5'a...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

793 Inlägg
16 december 2006
Jahopp, är detta en blogg? Eller kontaktannons där annonsören verkar känslig? Lunarstorm för att visa småbarnen vad livet handlar om? Förstår inte riktigt inlägget om jag ska vara ärlig. Hittar inget "Bil" "Motor", eller "Bil" Motor" i texten..

Nä, men filmen är bra.
Senast redigerat av Goli (16 december 2006)

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

1 414 Inlägg
16 december 2006
Trådstartare
Goli skrev:
Jahopp, är detta en blogg? Eller kontaktannons där annonsören verkar känslig? Lunarstorm för att visa småbarnen vad livet handlar om? Förstår inte riktigt inlägget om jag ska vara ärlig. Hittar inget "Bil" "Motor", eller "Bil" Motor" i texten..

Detta är en rekomendation, en uppmaning!!!

Det är just därför jag skriver det i OFF TOPIC forumet...
Senast redigerat av Founder (16 december 2006)

- www.bmwb.se

Speed FMK
849 Inlägg
16 december 2006
Founder skrev:
Goli skrev:

Detta är en rekomendation, en uppmaning!!!

Det är just därför jag skriver det i OFF TOPIC forumet...

Det är här man om någonstans ska remommendera. precis!

Filmen  e skitbra. Kan inte annat än att hålla med dig! 5:a utan tvekan big_smile!

Dock gillar jag inte riktigt slutet sad

Mvh Ludde

2 123 Inlägg
16 december 2006
Tycker det var en av dom sämsta filmerna jag sett. Jag rekomenderar alla att inte kolla på den.

1 414 Inlägg
16 december 2006
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
Tycker det var en av dom sämsta filmerna jag sett. Jag rekomenderar alla att inte kolla på den.

Varför tycker du att den va dålig? Vad gjorde den så dålig?

- www.bmwb.se

2 123 Inlägg
16 december 2006
Founder skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:

Varför tycker du att den va dålig? Vad gjorde den så dålig?

Det är ju precis som OC och liknande kolla på andras folk liv utan nån som helst humor, man blev ju bara deprimerad av att kolla på den.
Gary är ju helt överdriven också finns inte många vuxna människor som är som han och om nu nån tjej har hittat en sån så är det bara att byta.
Filmen hade 2 av kanske världens bästa skådespelare men filmen hade ingen ordentlig story. Hade stora förväntningar på den filmen men blev bara helt besviken.
Handlar om 2 andras liv helt enkelt och hur kul är det att kolla på ?

Sök