17 februari 2011
Trådstartare
Godkväll, jag och polarn min har nyss kopplat ihop slutsteg och baslåda i en saab 9-5 -02. stereo, strömkabel och lågnivå är dragna på en verkstad, men nu när vi har kopplat in allting som består av
2 kondisar till 2 monosteg som går till 2 tolvor, jorden är satt på ett bra ställe och remoten verkar fungera, men nu kommer vi till det kniviga.... när man kopplar fast jorden och sätter på stereon så sätts allting på som vanligt bara det att det låter inget varken ur dom vanliga högtalarna eller basarna... det jag behöver svar på är vad man kan göra för att fixa detta?
snabba svar tack!
Mvh Mremilioo;)