Kollat på en AXTON AB230 2x12", men inget märke jag känner igen så tänkte fråga om nån har erfarenhet om det är bra grejer? Sägs att lådan ska ge 300W RMS, kan det stämma?
Kollat på en AXTON AB230 2x12", men inget märke jag känner igen så tänkte fråga om nån har erfarenhet om det är bra grejer? Sägs att lådan ska ge 300W RMS, kan det stämma?
inte hört talats om det märket, men kan säga att watt är inte allt. Finns många äldre steg som är speccade till 2x50 watt men spelar skiten ur ett steg som ger ut 2x200 watt rms. många steg och basar är grymt över speccade! länk till grejerna du kollat på?
en låda kan inte "ge" 300watt.. men högtalarna som sitter i lådan kan klara av 300watt.
kollade lite på basarna, står att den är lättdriven men känsligheten på 84 DB skulle jag vilja säga är rätt tungdrivet. jag skulle kört på ett budget märke man vet lite mer om, exempel, gas eller mutant.