4971
Sök

nu är det så här... (Var hittar jag PA-högtalare?)

362 Inlägg
14 december 2006
Trådstartare
nu är det så här att vi hade lite party för ett par dagar sen och lyckades pajja två högtalare för 10000:- så nu är min fråga Vart kan man köpa bra högtalare billigast.. det är inga högtalare till bilar utan vanliga som man har inne.. dom sitter i en festlokal så det får ju inte vara vilken skit som helst... tack på förhand... ps. bra fest var det iaf smile

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

326 Inlägg
14 december 2006
Fyndbörsen kanske? Billigast vet jag inte men de är jäkligt bra att handla av, och har 2:a-sortering plus erbjudanden om plånboken är liten. smile

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
14 december 2006

Allt för den där jävla hatten!

10 287 Inlägg
14 december 2006
Vad är det för märke på dom och vad har gått sönder?

/Göran

amazon_jonsson skrev:
nu är det så här att vi hade lite party för ett par dagar sen och lyckades pajja två högtalare för 10000:- så nu är min fråga Vart kan man köpa bra högtalare billigast.. det är inga högtalare till bilar utan vanliga som man har inne.. dom sitter i en festlokal så det får ju inte vara vilken skit som helst... tack på förhand... ps. bra fest var det iaf smile

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

362 Inlägg
15 december 2006
Trådstartare
Sharky skrev:
Vad är det för märke på dom och vad har gått sönder?

/Göran

amazon_jonsson skrev:

har inte orkat kika på det än, vet bara så mycket att dom skrälar å lever som h*lvete... ska kika upp märket på dom i helgen å ta isär dom å se vad som hänt..

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
16 december 2006
www.totalljud.se behringer gör prisvärda saker..

Sök