2102
Sök

Sommaren närmar sig men jag har ingen fungerande taklucka samt inga elhissar bak, söker hjälp! :)

246 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Som rubriken lyder så börjar sommaren närma sig (iaf i Skåne wink) och mina passagerare bak har inga fungerande elhissar sen så fungerar inte takluckan så det blir ju lite varmt tongue

Det funkar att tilta lite på luckan manuellt men den vänstra sidan fungerar inte som det ska och man får dra i nån metallbit för att den sen ska stängas..

Elhissen bakvänster viner lite när jag trycker på knappen men inget mer än så.. förra ägaren sa att han bytat elhissarna men han ljög om så mycket annat så det tror jag inte riktigt på xD

Men nu äre så här att jag kan lika lite om bilar som min gammelmormor kan om datorer så jag undrar om det finns nån där ute som hade kunnat tänka sig att hjälpa mig lite med att fixa det ? smile ni kan om ni vill förklara jättegrundligt så att t.o.m jag skulle klara av det smile

Jag betalar så klart om någon göre åt mig! smile

Tacksam för svar!
Jocke

Neerd
1 596 Inlägg
21 februari 2011
Tjena! hade nog börjat med att mäta hur mkt ström som kommer fram till motorn för att se om felet ligger innan.. eller om nu motorn är kasst..

så vet man lite mer sen vad som kan behövas.

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

246 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Har inte någon multimeter.. men kan kanske låna en smile hur ska jag då mäta ? tongue

Sök