3966
Sök

Högnivå omvandlare, hur installerar jag den?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
#1
Hejsan!
Undrar hur jag intallerar en högnivå omvandlar för lågnivå? Är de höger och vänster + och - som man ska koppla till adaptern? inga flera kablar?

bild uppskattas

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

4 767 Inlägg
25 februari 2011
#2
Är det en enkel modell så är det bara högtalarkablar in i ena änden och lågnivå ut i andra änden.

Är det en finare modell, typ connections så vill den ha 12v+ och jord också, fördel då är att du får en riktig remote ut till steget.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
26 februari 2011
Trådstartare
#3
Erick skrev:
Är det en enkel modell så är det bara högtalarkablar in i ena änden och lågnivå ut i andra änden.

Är det en finare modell, typ connections så vill den ha 12v+ och jord också, fördel då är att du får en riktig remote ut till steget.

Ska de han konstant 12v eller bara då bilen är startad?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
26 februari 2011
#4
Konstant 12V. Remoten sköter omvandlaren sen genom att känna av när det kommer signal på ingångarna.
Senast redigerat av ChriZtoffer (26 februari 2011)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
26 februari 2011
Trådstartare
#5
Tack för hjälpen. Bara ett problem kvar då.

Kolla min andra tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=206325
Senast redigerat av sebbanboy14 (26 februari 2011)

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/


Sök