6839
Sök

Vad skall jag klä reservhjulsbaljan med?

Finraggare
2 381 Inlägg
26 februari 2011
Trådstartare
Har en tub i baljan men som det ser ut nu ser det bara skitigt och fult ut så jag vill klä hela baljan med något - inte för ljuddämpning utan bara för utseende. Behöver tåla lite fukt då det alltid letar sig in genom skuren på min bil.

Ljudegenskaper är alltså skit samma - skall bara SE bra ut... vad köpa?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

66 Inlägg
26 februari 2011
Spruta i en jävla massa fogskum, sen är de bara att skära ut hål för där flaskan ska ligga och slipa till, sen typ lägga ett lager glasfiber på de så går de ju att lacka alltihopa sen i typ samma färg som bilen smile

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.

2 982 Inlägg
Finraggare
2 381 Inlägg
26 februari 2011
Trådstartare
Jag tänkte lite mer i banor som svart dämpmatta - fogskum känns som att be om en jäkla massa extrajobb och skinn håller väl sådär i fukt...

66 Inlägg
27 februari 2011
Jaha tongue sant, lite mer jobb blir de ju men snyggt skulle de va smile de är väl en lite mer avancerad metod då i jämfört med dämpmatta. Men svårt är de nog inte, är ju som att skära i frigolit typ. Me aja, de beror väl på hur mkt tid man vill lägga ner smile

Finraggare
2 381 Inlägg
27 februari 2011
Trådstartare
Iom att det är min daily driver och 95% av tiden kommer bagagebotten ligga i kommer det inte spela superstor roll - det är ingen showbil - den skall bara jaga subarus i sommar wink

66 Inlägg
28 februari 2011
haha jaha tongue då förstår jag wink Go get them! wink

Sök