4855
Sök

Hur montera Volvo Orginal subwoofer i V70 -01?

dalmasens
1 mars 2011
Trådstartare
#1
Har nu ögnat  igenom gamla trådar och google men hittar inte var man kopplar in kablaget.
Det var inte fördraget så var in på Volvo å köpte ett kablage.
Har förstått att man ska koppla in på d-stolparna men sen ska de in i säkringsdosan om jag inte missförstått de hela.
Försökt ladda ner monteringsanvisningarna som finns men de blir bara error när jag försöker få ner de.

Så om nån har en bra monteringsanvisning eller en bra förklaring hur jag ska göra får gärna skrika till smile

1 043 Inlägg
2 mars 2011
#2
Kolla med Volvo tror att dom måste skicka med en monteringsanvisning.

dalmasens
4 mars 2011
Trådstartare
#3
hitta på att strömmen skulle in i uttag nr 14 i säkringscentralen i skuffen. men sen ska ju remoten in någonstans. Hittar ingen info någonstans, Volvo hade ingen monteringsanvisning.
De lärde beställa hem någon sats med prylar i så fall.

1 064 Inlägg
4 mars 2011
#4
"http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/vccsMawebTransform.asp?type=html&uid=8eb53c83-98d1-4161-9cef-a0b5927c7d4d&culturecode=sv-SE&model=V70 (00-08) 2001&modelyear=V70 (00-08) 2001"

Detta kanske kan vara till hjälp.. smile

//Lindh
Senast redigerat av Lindh (4 mars 2011)

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".

dalmasens
4 mars 2011
Trådstartare
#5
fy f-n Lindh. Klockrent, precis vad jag behövde. men lite halv intressant att de står plats 13 i den o 14 i instruktionsboken i bilen :S men men jag lär väl upptäcka om de funkar.
tackar

1 064 Inlägg
4 mars 2011
#6
dalmasens skrev:
fy f-n Lindh. Klockrent, precis vad jag behövde. men lite halv intressant att de står plats 13 i den o 14 i instruktionsboken i bilen :S men men jag lär väl upptäcka om de funkar.
tackar

va bra smile jo jag höll på att krångla lite med de där när jag kopplade våran med, men de löstes tillslut tongue Dock så måste vi ha tag på ett nytt element, då det gjort sitt tongue Får ta de när man ska ge sig på lite ny multimedia sen i bilen big_smile hehe

//Lindh

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".

dalmasens
6 mars 2011
Trådstartare
#7
du man får tacka Lindh. Var ner i garaget nyss och montera in kablaget i elcentralen. Funka alla tiders.
Så nu poppar de fint big_smile man får tacka

1 064 Inlägg
7 mars 2011
#8
dalmasens skrev:
du man får tacka Lindh. Var ner i garaget nyss och montera in kablaget i elcentralen. Funka alla tiders.
Så nu poppar de fint big_smile man får tacka

Härligt smile kul att höra! //Lindh

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".


Sök