2638
Sök

Omdömen ang. baspaket.

36 Inlägg
18 mars 2011
Trådstartare
zrken skrev:
Appropå kondingen, som sig bör i alla lägen där det finns 'två läger om vad som är bäst', är det läge att prova sig fram. Det är dina öron det handlar om. försök lösa ett "blind test" där du helt enkelt själv inte vet om den är inkopplad i din bil, och lyssna säg 1-3 ggr, och låt någon koppla in och ur utan att du vet själv vad som är i. Vad _låter_ bäst?   ....det är rätt för din setup och din öron.

Ps. Somliga tror inte på resorb heller ^^

Du är inte så dum du smile Får göra det testet när allt är inhandlat och ihop snickrat.

Ps. Somliga trivs bättre bakom ratten än i baren och har inte det problemet ^^

329 Inlägg
18 mars 2011
Mm förstår va du menar, spelar mycket blandad musik, rock och sånt, där skulle DLS spela bra med andra ord. Men det händer ju att man spelar "techno å dunka dunka" också. Man får väl göra ett val där antar jag smile

Det är ju inte så att det inte blir dunk av två RW10......

It's time to nut up, or shut up !
181 Inlägg
18 mars 2011
DLS'erna har jag hört i en 945 kombi, det är ös så de räcker och blir över kan jag lova smile

36 Inlägg
18 mars 2011
Trådstartare
Bobzilajnen skrev:
DLS'erna har jag hört i en 945 kombi, det är ös så de räcker och blir över kan jag lova smile

Nice ;D Tänkte svänga förbi BRL å kika va dom har för gottit nu. Annars blire väl kanske DLS paketet ;D

2 035 Inlägg
18 mars 2011
Jag skulle inte tveka på MTX baspaketet. Dem är ju mest lättdrivna heltklart. Blir party så in i !!!!

Biljudsveteran sen 1984!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
18 mars 2011
kör mitt i 1ohm så ~800wrms med Mtx basarn och 25mm2 kablar både + å - Är max 1,5meter och båda anslutna direkt till batterierna..

Sök