940 lysen på Volvo 740 årsmod 90, passar det?

Zzoink
21 mars 2011 · 1 229 Inlägg

TenZer skrev:

Mreque89 skrev:

TenZer skrev:

hahaha det måste ju vara mer än vad bilen är värd för att få den att se ut som en "hottad" 940 tongue Men men det skall finnas folk till allt

För din information så är bilen i jättebra skick. Och det är en projektbil som ska ner en vässad B230FT i.

Så ja, De ja lägger ner på bilen kommer vara långt utöver värdet på bilen. Men vissa gillar ju att fixa med bilar, andra förstår inte varför man lägger pengar på dom. Du värkar va den som inte förstår smile

Jo jag förstår men jag fattar inte varför man vill lägga några större pengar på att bygga om en 740 till 940. Från traktor till traktor

för att det är svårt att bygga om från volvo till lamborghini wink

loow Jävel
21 mars 2011 · 2 018 Inlägg

manne_940 skrev:

TenZer skrev:

Mreque89 skrev:

För din information så är bilen i jättebra skick. Och det är en projektbil som ska ner en vässad B230FT i.

Så ja, De ja lägger ner på bilen kommer vara långt utöver värdet på bilen. Men vissa gillar ju att fixa med bilar, andra förstår inte varför man lägger pengar på dom. Du värkar va den som inte förstår smile

Jo jag förstår men jag fattar inte varför man vill lägga några större pengar på att bygga om en 740 till 940. Från traktor till traktor

för att det är svårt att bygga om från volvo till lamborghini wink

och dom som försökt har misslyckats brutalt... Så då är de bättre att bygga om till nya fronten o köra på ett vinnande koncept smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang