Vilka ögonlockar äre som passar till denna front? för den gamla fronten till 740 så passar ju inte ögonlocken, men trodde då man kunde ha ögonlocken från 940 men fick sen höra att det inte eller skulle passa, så vad ska man ha? Har inte hittat nåt direkt svar på min fråga på diverse styling sidor, är raka ögonlock jag vill ha
till 760 finns det, men det är ju mer likt 940 lysena men jag undrar hur "lutningen" är på mina lysen jämnfört med 940 För jag kan ju bara montera på 940lysena på min rakt av så tänkte då kanske endå om raka ögonlock kanske passar kan hända att man kanske får korta av dom lite, men det gör ju inget, dom ska ju endå lackas osv
skippa ögonlocken ser inte bra ut på varken trubbnos eller 940 front:) men om du absolut vill ha så är de bara och göra egna. tror de finns en guide här på forumet
skippa ögonlocken ser inte bra ut på varken trubbnos eller 940 front:) men om du absolut vill ha så är de bara och göra egna. tror de finns en guide här på forumet
Skulle vart kul och se hur det ser ut på denna front, har en känsla att det inte ser där toppen ut, men är endå sugen att göra nåt litet till i fronten
såg inte alltför bra ut dom där ögonlocken tyckte jag men raka kanske ser bättre ut? men som nån tidigare skrev att lacka insatsen så har jag funderat på det, ska nog lacka lite på dom själva kanten fram på lysena