7812
Sök

Minska utrymmet i befintlig låda?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
23 december 2006
Trådstartare
Jag har en låda gjord av glasfiber och spånskiva med dubbla basar men den är för stor innuti, har ni några bra tips på hur jag ska redusera utrymmet i lådan ?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Speed FMK
849 Inlägg
23 december 2006
En budget klassiker är ju en tegelsten. Den är väl ungefär 1 liter skulle jag tro. går ju sätta fast den i något med så den inte skorrar. annars är jag ingen expert tongue

Mvh Ludde

4 554 Inlägg
23 december 2006
sandsäckar funkar fint eller frigolit

Jajjemen!
1 512 Inlägg
24 december 2006
Skruva i nå spillvirke funkar också, typ bitar av en 2 tum 4 smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

914 Inlägg
24 december 2006
vanlig kuddvadd fastsatt med hönsnät funkar med

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
24 december 2006
Trådstartare
Frigolit lät som ett bra alternativ i fall det funkar, kruxet med det är att det kan vara svårt att fästa eftersom limmet har svårt att färsta på frigolit
Spillvirke kan vara svårt att mäta volymen på men lätt att fästa,
Vanligt kuddvadd låter som om det är dämpningsmatrial snarare än förminskning av lådan.
sandsäckar... ett ord, TUNGT i fall man beöver typ 10l, inge skoj att flytta lådan sen samt att det är onödig extra vikt i bilen.
Tegelsten... samma sak, killar inte tanken på sten/sand pga vikten, emn iofs, tegel är ju härdad lera.

Hur skulle byggskum funka? det skulle ju bli knallhårt och det borde fästa rätt bra på mina spånskivor samt att man kan karva lite i dom om det skulle bli för mycket, hur låter den ide:en ?

Jo ang utrymmet, hur mäter jag det lättast (vatten och det fina trä:t skulle svälla, sand ?? Och jo... mäter man med elementen i eller borta?
Senast redigerat av Sherlia (25 december 2006)

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

914 Inlägg
25 december 2006
jag mena inte bara att dämpa upp lådan lite ta en hel säck med vadd från jysk eller nåt och tryck ihop så får du bort mycket volym i lådan och det väger inte mycket big_smile.
Byggskum kan funka med.

Sök