2814
Sök

Basbygge i reservhjulslådan

87 Inlägg
29 mars 2011
Trådstartare
Hej! Har köpt en Golf vr6 Syncro-96:a och är inte nöjd med den obefintliga basen tongue Funderar på att fimpa reservdäcket och försöka mig på ett basbygge där... Har ca 15cm djup att spela på och undrar om det skulle gå att bygga en baslåda där i? Har sett hur man kan göra en låda till ett handskfack med hönsnät och glasfiber så tänkte mig något liknande bygge! Skulle detta gå? Samt vilken bas, steg och kablar skulle jag behöva då? smile
Tack på förhand! big_smile

3 187 Inlägg
29 mars 2011
epakid skrev:
Hej! Har köpt en Golf vr6 Syncro-96:a och är inte nöjd med den obefintliga basen tongue Funderar på att fimpa reservdäcket och försöka mig på ett basbygge där... Har ca 15cm djup att spela på och undrar om det skulle gå att bygga en baslåda där i? Har sett hur man kan göra en låda till ett handskfack med hönsnät och glasfiber så tänkte mig något liknande bygge! Skulle detta gå? Samt vilken bas, steg och kablar skulle jag behöva då? smile

budget?
vad är du ute efter, rapp bas eller med djupbas?

87 Inlägg
29 mars 2011
Trådstartare
big-jepp skrev:
epakid skrev:

budget?
vad är du ute efter, rapp bas eller med djupbas?

Några tusenlappar kanske... Inte alls tävla utan så bra "civilbas" som möjligt, mer att det ska höras när man kommer och man ska känna trycket i bilen!

87 Inlägg

Sök