6273
Sök

Orginal stereo som inte funkar.

1 Inlägg
31 mars 2011
Trådstartare
#1
En SAAB 900I -97a, med orginalstereo utan CD-växlare.

Tjena just köpt mig min första saab, och har genast köpt mig en massa problem känner jag bara.

Köpte den i måndags, spola rent den som fan, även under vilket ledde till att den inte gick att starta. Troligen bara fukt i fördelardosan (torkade över natten samt laddade batteriet),
har fått igång skiten igen men nu funkar inte stereon bilen! Displayen funkar och andra tekniska funkarioner svarar, men stereon förblir tyst och inte svarar på tryck!

Är det nån som vet vad fan det kan vara?


Sök