4190
Sök

Porsche 356 coupé rosthög på bubblaplatta efterlyses

3 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
Jag har minne som en guldfisk så jag kommer inte ihåg detaljerna runt bilen men... Jag söker en porsche 356 som såldes på blocket för ca 5-7 år sedan. Det va en riktigt rosthög som hade monterats på en bubblaplatta. jag tror hela bilen var rödprimad vid försäljningen. Bakpartiet såg ut att va ihoplappat av någonting som mer liknade delar av gamla omklädningsskåp från skoltiden. Jag hade för mig att det inte fanns några papper på den. Den som tänker att den någongång kunde bli en originalbil borde undersöka sig. Tyvärr har jag ingen bild på den men ni förstår att det såg ut som skit.

Är det någon som känner igen beskrivningen på "bilen". Någon som vet var den tog vägen?
Senast redigerat av tompi (3 april 2011)

1 067 Inlägg
3 april 2011
Annars finns det en snubbe på rejsa.nu som har gjutplugg så man kan gjuta sig en sådan kaross i glasfiber..

3 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
Tackar, jag vet, Staffan i skåne menar du väl? är det någon som vet hur aktiv han och svågern är? dom har ju hållit ganska hårt i formen. Jag är ju ute efter å göra en egen form. Speedstrar finns det ju färdiga karosser men det är en coupe jag är ute efter...
Senast redigerat av tompi (3 april 2011)

Sök