Varför ska du in med så många basar och framförallt, varför olika storlekar? Baslådans storlek ska ju dessutom anpassas efter just den basen/arna man använder.
Om du vill att det ska låta bra så bör du ha en låda som spelar framåt eftersom du har en sedan. Går ju att bygga nåt liknande mina senaste byggen där det enda man ser bakifrån är en helt slät baksida på en låda. Eller så sätter man dit ett plexiglas så man ser in i lådan.
Om du vill att det ska låta bra så bör du ha en låda som spelar framåt eftersom du har en sedan. Går ju att bygga nåt liknande mina senaste byggen där det enda man ser bakifrån är en helt slät baksida på en låda. Eller så sätter man dit ett plexiglas så man ser in i lådan.
Där är det jag söker har du ritningar/skicher till det till övers ?
Nix har aldrig byggt i en sån bil som du har. Men börja med en låda som passar mot ryggstödet och har rätt volym för dom basar som du tänkt använda, sen så gör du lösa covers för att täcka upp eventuella glipor åt sidorna.