4354
Sök

Hjälp ang modellanpassad baslåda till Audi A4

1 302 Inlägg
3 april 2011
Trådstartare
Hej!

Jag är ute efter en modellanpassad baslåda till min Audi A4 B5 1995-1996 och undrar om någon har till salu eller har ritningar till en sådan låda.

Vill alltså inte enbart ha en låda utan det ska se snyggt ut med ca 4st olika basa helst 2st 12" och 2st 10"

Mycket tacksam för alla svar jag kan få tag på smile

7 283 Inlägg
3 april 2011
Varför ska du in med så många basar och framförallt, varför olika storlekar?
Baslådans storlek ska ju dessutom anpassas efter just den basen/arna man använder.

1 302 Inlägg
4 april 2011
Trådstartare
Okej huvudtanken är att jag vill ha en snyggare utformning än vad det är att bara ställa in en låda.

Några tips ? smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
4 april 2011
Om du vill att det ska låta bra så bör du ha en låda som spelar framåt eftersom du har en sedan. Går ju att bygga nåt liknande mina senaste byggen där det enda man ser bakifrån är en helt slät baksida på en låda. Eller så sätter man dit ett plexiglas så man ser in i lådan. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

1 302 Inlägg
4 april 2011
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Om du vill att det ska låta bra så bör du ha en låda som spelar framåt eftersom du har en sedan. Går ju att bygga nåt liknande mina senaste byggen där det enda man ser bakifrån är en helt slät baksida på en låda. Eller så sätter man dit ett plexiglas så man ser in i lådan. smile

Där är det jag söker har du ritningar/skicher till det till övers ? smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
5 april 2011
Nix har aldrig byggt i en sån bil som du har. Men börja med en låda som passar mot ryggstödet och har rätt volym för dom basar som du tänkt använda, sen så gör du lösa covers för att täcka upp eventuella glipor åt sidorna.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Sök