3 april 2011
Trådstartare
Hejsan. Undrar om ni kan ge några exempel på eftermarknadshögtalare som jag kan driva med min originalstereo. Har en saab 93 med den minsta stereon. Högtalarna i bakdörrana skrapar och jag får det inte att bli bra.
Dom lät ju inte direkt bra innan dom började spraka, så undrar om ni har tips på ett par 5,25 för max 1000kr som låter okej med stereons effekt, gärna lite mer bas än dom som är original.
Kanske 6,25" ifram också, läste någonstans att det är hål för sånna i framdörrarna.
Ha det bra