Efter koll i källaren så hittade jag inte mina specialbyggda dörrsidor (egengjorda) som du kunde köpt.
Började bygga på en ny bil 1989 och sidorna hängde med länge. Vann Billjud SM 1991, efter det så
ställdes bilen av. Rev ut allt. Byggde nytt och då menar jag allt. Gjorde det mest av utmaning för vad
jag kunde klara av själv. Efter dåtidens mått - extremt (1993). Tyvärr är allt borta efter familjeomständigheter. Inte så många bilder eftersom det här var min egen grej, fan vet varför.
Men som sagt, framsystemet tycker jag är 90%. Jobbet med dörrarna är inte så svårt.
Du kan ta loss nedre halvan genom att skruva loss skruvarna i nederkant och sidor om jag minns rätt.
Bakom öppningshandtaget finns en skruv som kan behöva lossas. Var försiktig med att sen lossa delen
så att inte plastsnäppen går sönder. Plasten har ju blivit äldre. Kul med nån´med 164 intresse.