6317
Sök

Backade in i bil - offret taggade.

1 319 Inlägg
10 april 2011
Trådstartare
Måste bara dela med mig av dagens bravader. Aldrig varit med om någonting så udda hmm

Åkte runt idag med Pickisen, kom på att jag inte hade körkort med mig efter någon kilometer så svängde in på en parkering för att vända och åka och hämta det. Trött och allmänt ouppmärksam, så när jag lägger i backen och gasar backar jag rätt in i en liten golf liknande sak som kom farande. Mosade hela hennes sida, skärmar dörrar och allt.

Kör ju pickis så det är 2 *fotsteg* man kan stå på bakom flaket, det var dessa som träffade hennes sida. Förvånad om hennes dörrar där ens går att öppna längre...

Anyhow, gick ut och började prata lite, frågade om hon hade några papper vi kunde skriva på, vilket hon inte hade. Hon var en dam i kanske 45 års åldern. Sa att jag skulle titta efter i bilen och se om jag hade någonting att skriva på, när jag öppnar handskfacket och börjar leta, då kör tanten iväg? Sätter sig i bilen och kör iväg i lugn vanlig takt. Stod och kliade mig i huvudet när hon drog iväg och var allmänt chockad i 10 minuter. Min bil fick ju visserligen inte en skråma, så ingen förlust för mig. Men varför gör man så? Sjukt udda. Manglad bil och drar? Inte för att jag tänker göra någonting åt saken, men rent juridiskt borde hon gjort en *smitning* även om jag var vållande?

Aja. någon som har liknande erfarenheter? hmmcool

_----------'

Muttley
10 april 2011
Troligen blev hon chockad. Om du har vägarna förbi där igen tycker jag faktiskt du borde kolla upp henne. Bara så du inte råkar ut för en anmälan själv.

1 854 Inlägg
10 april 2011
Antagligen så va hon chockad/full/hög och drog därför

8 928 Inlägg
10 april 2011
Låser och hänvisar till bloggen

Mvh
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök