4626
Sök

Basarna "wobblar" när skivan laddar

572 Inlägg
10 april 2011
#21
TT-Avant skrev:
BJonsson skrev:
Tycker mer det låter som signaljorden...

Och varför blir det en bränd signaljord då?
jo oftast så har man taskig jord wink
Signaljorden går inte sönder av sig själv..hehe

Lyssna på dessa två Adam.. Dom vet va dom snackar om.. smile

Och du.. Kasta denver steget i väggen.. Världens dåligaste steg som fins.. Plus att det är en stoooooooor strömtjuv..  Over and out.
Senast redigerat av Dannz0 (10 april 2011)

DZ Design På Facebook

4 074 Inlägg
10 april 2011
#22
Hittat problemet än?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

"The guy who never make up his mind"
347 Inlägg
12 april 2011
Trådstartare
#23
nopp faktiskt inte, ska köpa nytt slutsteg, prövat jorda om m.m. men funkar icke!

Nulla tenaci invia est via

6 851 Inlägg
12 april 2011
#24
har du även jordat signalkabeln, alltså signaljorden? Troligen har du haft för kass jord och på så sätt brännt signaljorden. skaffar du ny CD och låter jorden vara på samma ställe, så bränner du även den nya cd spelaren.
Så börja i rätt ända, hitta 100% jord, sedan testar du jorda signaljorden, efter det ny cd. steget tror jag inte på att det har direkt betydelse.



Sök