3201
Sök

bästa paketet? (Baslåda + Slutsteg)

67 Inlägg
31 december 2006
Trådstartare
behöver hjälp att hitta ett riktigt bra paket med slutsteg och baslåda. har kollat lite på brl och är inne på Rockford Fosgate Baspaket för 7998:-
är det ett bra paket? de ska sitta i en Ford Expedition vilket är en stor bil och jag vill att de ska dunka bra=D någon som vet något annat paket som är färdigt i låda som är bättre för max 10K??

Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!

med lem
1 925 Inlägg
31 december 2006
No_Shame skrev:
behöver hjälp att hitta ett riktigt bra paket med slutsteg och baslåda. har kollat lite på brl och är inne på Rockford Fosgate Baspaket för 7998:-
är det ett bra paket? de ska sitta i en Ford Expedition vilket är en stor bil och jag vill att de ska dunka bra=D någon som vet något annat paket som är färdigt i låda som är bättre för max 10K??

jag skulle valt 2 kicker L5 10" elle en går också bra,,,,,syrran kille har en L5 i sin v40 o hela biljävlen håller på att skaka sönder  så det är nog ett bra paket !   garanterar dig att du kommer bli mer än nöjd

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

137 Inlägg
31 december 2006
_fillan_ skrev:
No_Shame skrev:

jag skulle valt 2 kicker L5 10" elle en går också bra,,,,,syrran kille har en L5 i sin v40 o hela biljävlen håller på att skaka sönder  så det är nog ett bra paket !   garanterar dig att du kommer bli mer än nöjd

tror du skrivit att man ska köpa den basen i varje tråd som finns;)

781 Inlägg
31 december 2006
de är ju en bra bas så kanske är därför:P men tänk på att inte köpa 2 st L5or och sen driva dom med ett steg från danmobility.  köp heldre ett riktigt steg och kanske en riktig bas ex L5a och bygg lådan själv. finns många andra basar som är lika bra för samma pengar med.

67 Inlägg
31 december 2006
Trådstartare
timpan_87 skrev:
de är ju en bra bas så kanske är därför:P men tänk på att inte köpa 2 st L5or och sen driva dom med ett steg från danmobility.  köp heldre ett riktigt steg och kanske en riktig bas ex L5a och bygg lådan själv. finns många andra basar som är lika bra för samma pengar med.

Nej självklart. Pengarna är det minsta som spelar roll.. behöver en låda som helst är färdigbyggd och inte på 180L utan normalt stor, men med ett bra drag!

Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!

1 058 Inlägg
1 januari 2007
rockford lådan som du kollat på spelar som fasen med rätt steg.. har själv en sån fast bara en 10" i egenbyggd låda och det öser på så det räcker:P
Senast redigerat av vw_performance (1 januari 2007)

PoLoud =D

Sök