4268
Sök

Hillman Stereo ? Skit/bra skit ?

467 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
#1
Beställde denna stereon igår, var ett hastköp då jag såg där var demoexemplar som man fick billigare, är detta en bra stereo som kan leverera?

http://www.itsajten.com/sv/artiklar/its … tooth.html

Den ska duga att leverera till mitt slutsteg & bas.

Börjar bli orolig så snälla säg den är bra skit !

Ha de

1 168 Inlägg
19 april 2011
#2
hmm, en polare hade en hillman i sin 240 en enklare variant utav din. när man bytte låt tog de ungefär 2sekunder innan den började spela, va en riktigt go efterslädare som reagerar som en hög pundare.
i övrigt spelade den väl okej inget imponerande med 1 st 6x9 ikopplad. fjärrkontrollen påminner om en sån jag har till våran denver tv i båten, samt mutant, denver stereo jag har haft med.

för 2100 hade jag defenetivt inte köpt just den.


467 Inlägg
19 april 2011
Trådstartare
#3
Kan inget dra till med något posetivt ? big_smile haha.

3 187 Inlägg
19 april 2011
#4
marcussomfan skrev:
Kan inget dra till med något posetivt ? big_smile haha.

man får vad man betalar för.. en dvd spelare med lite klass i kostar ungefär det dubbla..



Sök