20 april 2011
Trådstartare
Hej ! Detta har ni säkert förklarat tusen gånger men då får ni gärna länka dit ni har förklarat ?
Jag har köpt hem en färdig baslåda ( rockford ) och ett monoblock steg ( DLS ).
Även ett färdigt kabelkitt från GAS.
Stereon är en stereo från Hillman som har både lågnivå och allt möjligt skit.
Hur ska allt kopplas in ? Är verkligen nybörjare men har hört det inte ska vara så svårt ?
Någon som har ett kopplingsschema alternativt att ni kan förklara så lyfter jag på hatten och tackar!
Ha en bra dag!