Om elmia o de som klagar

steifan DR!FTT3KN!K3R
26 april 2011 · 10 427 Inlägg

-Michael skrev:
Åker man till cms så vet man vad man har att vänta - Samma bilar som tidigare år fast möjligen en ny högtalare i någon dörr samt en ny vinge, ett gäng raggare som hatar alla bilar efter -75, dyr korv och sist men inte minst idioter som vansinneskör på parkeringen.

Orkar man invänta kvällen och besöka A6 så kan man räkna med flygande glasflaskor, glassplitter överallt, folk som pissar på bilar, folk som bara är där för att slåss osv osv.

Ungefär det intrycket jag fick av det första (och sista?) besöket 2009 wink

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Tvattekorg Likbärgare
27 april 2011 · 375 Inlägg

-Michael skrev:

Tvattekorg skrev:

-Michael skrev:

Tvattekorg skrev:
Och där kom det igen, Skyll alla problem på bönder/raggare.

Jag vill anse att det är statsborna/japsåkare som ser träffen som någon sjuk anledning att släppa loss. Kör som idioter och kastar sina jävla redbull och Mc påsar överallt.

Alla är lika dana där finns folk som svinar i alla klasser så lägg ner din generalisering.

Generalisering?
Vi normala människor åker inte runt i pilsnerbilar och gamla sketna Volvobilar och kastar glasflaskor som ni raggare gör.

Du har en "Fuck you i drive a Volvo"-tröja va?

Generaliseringen fortsätter, Vad är normalt folk då? Sådana som du? Låter pappa betala allt?

Men som svar på din fråga: Nej jag äger ingen sådan tröja, Jag är ingen volvoraggare jag åker jänkare, Det är den kulturen jag valt du har valt din. Finns där inga svin inom dina kretsar då? Eller alla är städade och välbargade? Skulle inte tro det.

Det du tror dig känna till om raggare är vad vi kallar blöjraggare dvs raggare utan jänkare, Alltså sönderslagen 740, Var du på raggartorget i jönköping? Var där smutsigt? Var du på a6 bland volvo och japs? Var där smutsigt?

Min pappa har aldrig betalat någonting för mig. Fan va du generaliserar.
Ja, jag var på någon raggarparkering. Lite mer städat än A6 men det kan ju bero på att det var 5000 pers på A6 och 20 oduschade raggare på raggarparkeringen.
Måste man vara äcklig och ha brylcreem för att man har en gammal amerikanare?


Hur många ser du hänga utanför rutan på en Skyline med en öl i handen och sjunga låtar som "En runkande spårvagnschaufför" eller "runke ball"?
Eller hur många ser du sitta med slägga och slå i dörren på en Supra?


Skulle lätta sitta ett år för att ha frontat sämhällets misär.
Fast det är ju jag det.





WoozyDozz skrev:

-Michael skrev:

Generalisering?
Vi normala människor åker inte runt i pilsnerbilar och gamla sketna Volvobilar och kastar glasflaskor som ni raggare gör.

Du har en "Fuck you i drive a Volvo"-tröja va?

Jag har en sån tröja men

*Jag super inte.
*Jag dånar inte musik med rutorna nere när jag kör min s70.
*Har bara en doftgran i bilen.
*Jag lägger skräpet i bilen och tömmer när jag är hemma.
*Ej raggare.

Är jag en luffare ändå bara för att jag har en sån tröja? Förstår inte. roll

Du är ett undantag helt enkelt, det finns faktiskt sådana också.

Bränn tröjan.

Så hur många raggarbilar såg du på A6?
Såvitt jag vet är det pentaraggarna som lyssnar på Eddie och har brylcreeme inte raggare.

Nu vet jag inte var du är ifrån men jag kan ju gissa på någon ``finare´´ innerstadsdel, Jag bor utanför hbg och inne i staden har jag då sätt folk köra och svina i japsare och nyare camaro.

Och där med släggan är du tillbaks på volvo igen.

Jag maler bara efter din kvarn, Jag generaliserar inte men du resonerar som ett curlingbarn en stackars sate som inte vågar leva livet för är livrädd för vad alla andra ska tycka om han, Släpp det grabben och hoppa in i en plåtbil från -60 och pröva på, Jag lovar dig att du inte blir besviken..

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang