Bas spelar bra som fan, men dör ibland?

Catovic
28 april 2011 · 405 Inlägg

haha oj ha svårt med läsningen ögonen hoppar big_smile

och vet faktiskt inte så mycke om basen märket är magnat och steget är hellfire 1100 4 kanaligt men bryggar det och har använt alla 4 men nu kör jag på 2 så halva typ big_smile men jaa de bli ba tyst om man höjer för mycke

Audi A4 B8 "Marshmallow" (2009)
bosabengt
28 april 2011 · 2 035 Inlägg

Catovic skrev:
till Big-Jepp de inte alls mycke ljud har haft på mycke högre och det är en bas som är kopplad 1000 w på den o 1100 på steget men vet ej om de jordningen som strular yikes

Lär dig svenska samt särskrivning!

Biljudsveteran sen 1984!
Catovic
28 april 2011 · 405 Inlägg

till Bosabengt haha de helt lugnt tror till och med att jag har bättre betyg i svenska än vad du någonsin haft .. Jag skriver jävligt slarvigt det är jag medveten om ..  har jag gjort det sen jag var liten har inget med inlärning att göra utan ett fel i mitt huvud som heter dyslexi om du nu hört talas om det ..

Audi A4 B8 "Marshmallow" (2009)
M-Wetter
28 april 2011 · 212 Inlägg

Catovic skrev:
till Bosabengt haha de helt lugnt tror till och med att jag har bättre betyg i svenska än vad du någonsin haft .. Jag skriver jävligt slarvigt det är jag medveten om ..  har jag gjort det sen jag var liten har inget med inlärning att göra utan ett fel i mitt huvud som heter dyslexi om du nu hört talas om det ..

Haha, på´n bara!

Catovic
28 april 2011 · 405 Inlägg

nej men visst jag skriver som om ja precis ha lärt mig att använda fingrarna men fan är det för påhopp haha 

Kunde ha sagt skriv mer tydligt så man förstår än lär dig svenska och sär skrivning

Audi A4 B8 "Marshmallow" (2009)
Lonefox Bad music kills good sound
28 april 2011 · 7 241 Inlägg

Ger detta tråden något VETTIGT innehåll alls?
Håll sådana här diskussioner på annat håll om ni måste.


Fast jag har mina åsikter just nu så yttrar jag dem inte.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
Catovic
28 april 2011 · 405 Inlägg

haha neeej har inget med ljud att göra längre verkar det som .. klokt !

Audi A4 B8 "Marshmallow" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang