DVD Skärm i 740?

twofårti
4 januari 2007 · 69 Inlägg

hallå

Ni som kör med dvd i bilen hur har ni fått fast eran skärm..., speciellt ni som då kör volvo 740?.. har skaffat en paket nu, men vet inte riktigt hur ja ska fästa skärmen.. hade tänkt å haft den vid friskluften!


mvh Daniel

En bil som man kan tala om att det finns lite pulver i..-Rättare sagt V O L V O
John87 Stolt Volvoägare
4 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Ja! Precis denna tråd jag letade efter. Ska göra exakt samma sak med min 740 sen...

Nu ska bara någon som vet svara tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Evil_Genius_Garage *Gysot*
4 januari 2007 · 472 Inlägg

Hallå!

Ja du kan ju alltid köpa en bygel som man sätter vid luftuttaget i mitten..En sån bygel man har till handsfree..& på den så sätter du fast skärmen..

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *
nadaclue Nattdrömmare
4 januari 2007 · 137 Inlägg

ja använder bygel för telefon, använde dubbelhäftande tejp mellan, passar perfekt och kabeln går efter listen in  handsfacket.. clipset i nederkant och en kardborre bit ppe på instrumentpanelen för att d skla gå att ta loss skärmen pga stöldrisk..

..:: mer vild än tam ::..
BMW 323 CI (2000)
John87 Stolt Volvoägare
4 januari 2007 · 4 913 Inlägg

nadaclue skrev:
ja använder bygel för telefon, använde dubbelhäftande tejp mellan, passar perfekt och kabeln går efter listen in  handsfacket.. clipset i nederkant och en kardborre bit ppe på instrumentpanelen för att d skla gå att ta loss skärmen pga stöldrisk..

Du kan inte lägga upp en bild på det? Är lite nyfiken på hur det ser ut..
När jag köper 740 nu i januari så funderar jag på att lägga in nån skärm, men vet inte exakt hur jag ska göra..

Kanske ska lägga nån spelare eller nåt i handsfacket? En PS2:a eller nåt vore trevligt tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang