5423
Sök

Slipgrund i sprayburk?

502 Inlägg
12 maj 2011
Trådstartare
Håller på och rostlagar bilen och snart är det dax för slipgrund, har inte tid med att lägga slipgrund med lackspruta så tänkte höra om någon vet en slipgrund/filler på sprayburk som är bra?
Gärna 2k.
Länka gärna vart man kan köpa.
Mvh Jonas:)

876 Inlägg
12 maj 2011
Finns en bra sådan på mekonomen 100kr tror ja den kostar vid namnet 1k filler riktigt bra och snabbtorkande dock 1k men bra och pris värd,annars kan du be dem blanda 2k i burk åt dig kosnad ca 150-200kr

502 Inlägg
12 maj 2011
Trådstartare
Jag var in och köpte färg hos lackaren idag och jag passade på att fråga om dom hade någon i sprayburk men han sa att dom inte hade det, dock så visade han filler (kommer inte ihåg namnet) men dom skulle ha 280 kr för den vilket jag tyckte var väldigt mycket för en 1k.

Men ska jag in och höra igen om dom skulle kunna blanda iordning 2k och klämma i en sprayburk? det hade varit det allra bästa

Mvh:)

Billackerare
174 Inlägg
13 maj 2011
ÖoB har bosch slipgrund, primer på sprayburk fungerar hur bra som helst. Dom har även deras glasfiberspackel, vanligt spackel m.m.

I not sick, I just need help. :P
Det är inte farten som dödar, utan smällen. Eller som dom säger overseas, It's not the fart that kills, it's the smell.
http://julle74.deviantart.com/gallery/

Sök