6560
Sök

är det svårt att byta tändnings lås på sierra?? gärna snabba svar!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 januari 2007
Trådstartare
ja jag å en polare har varit ute å åkt skoter halva dan så nu när jag kom hem upptäckte jag att jag har tappat nycklarna hem, till farsan, och så klart till bilen.. å eftersom jag är beroende av bilen så måste jag byta tändningslås ganska fort å undrar därför ifall det är svårt å om de är nått man bör tänka på osv??

jävligt less nu sad

ajja tack så hemskt mkt på förhand! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 januari 2007
Trådstartare
men för fasen nån måste väll veta nått???... sorry moderater att jag lyfter tråden men de är rätt viktigt å ganska bråttom för mig eftersom jag är beroende av bilen å kan inte använda den utan nycklar precis...

nån som vet om man kan skaffa en ny nyckel istället?? alltså en ny nyckel till låsen som är i bilen nu???
Senast redigerat av volvo_glenne (4 januari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

470 Inlägg
4 januari 2007
Annars är det väl bara att åka in till Ford så gör de en ny nyckel till dej....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 januari 2007
Trådstartare
jo men de va de jag bland annat undrade om de gick å göra mått sånt smile

470 Inlägg
5 januari 2007
volvo_glenne skrev:
jo men de va de jag bland annat undrade om de gick å göra mått sånt smile

Jo med det skall gå om det är din bil så att säga....

Gjorde en ny nyckel till pappas sierra för ett tag sen...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 januari 2007
Trådstartare
okej okej va bra! då ska jag åka in på ford å höra med dom

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 januari 2007
Trådstartare
jävla hycklare på ford som inte kunde skaffa fram info, nyckel osv till sierran.. dom borde väll för fan veta vart en ford är såld när den va ny, eller ja dom borde väll ha info om den i data registret eller vad man ska säga ju.. dom måste ju skaffa fram  massa info för att kunna fixa en nyckel, så nu blir de till att byta lås endå.. så nån som vet om de är svårt??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 januari 2007
Trådstartare
tråden kan låsas... en vi känner ringde nyss å sa att de fanns en lapp på ica i grannbyn där de stod att de var nån som hade hittat ett par ford nycklar i skogen, så vi fick nummret till den personen å tro inte på fan att de var mina nycklar som hon hade hittat på ett skoterspår i skogen typ 1,5mil från där jag bor, snacka om tur! smile

så som sagt tråden kan låsas

Sök